Oh my happy day!

Näe men ojojoj, jag satt och läste veckans reklamblad från mataffärerna här i Lidköping
och såg att de flesta hade en sida med "hemma-festival" typ.. OCH då kom jag att
tänka på melodifestivalen OCH till min lycka så börjar den faktiskt redan på lördag.
Fatta, på lördag är det ju den 2:a februari.. Sinnes! Åh, jag älskar melodifestivalen,
såå mysigt och helt klart ett måste på tven. Höhö, jag är seriös. Alltså ESC har tappat
för mig men INTE meldifestivalen. Det är nice.

Men om vi går vidare till "mera lycka" var att jag faktiskt tvungen att gå in och
googla på Melodifestivalen 2013 och tror ni inte på tusan att Erik Segerstedt ska vara
med UTAN EMD. HAPPY! EMD är liite för sliskigt pojkbands-stuk för at passa mig. Men
sjukt länge sen man hörde något av bara han! Eller han ska göra ett duett med Tone
(hon som Eric Saade sjöng med) men ändå. Näe fatta, ünderbart, sjukt taggad jag blev.
Baaaara liite halvsynd att det var "fel Eric", tänk om det varit Saade. Ojojoj. Skojar.. Lite..

Men ärligt, gud va roligt med melodifestivalen. Blir ju grymt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0