Nordkorea på Googlemaps.

Ojojoj, läste just i Aftonbladet att google tydligen hade öppnat upp så att vi alla kan se
Nordkorea genom googlemaps. Intressant, tydligen så skulle det förut bara ha varit en
tom vit fläck på kartan. Höhö, alltså att de kan bestämam så alltså.. Men iallafall så hade
de öppnat upp och tydligen så skulle det finnas stora meddelanden skrivna för att hylla
deras ny ledare Kim Jong-un. Och nyfiken som jag är såå var jag bara tvungen att gå
in och kolla och mycket riktigt såå vara det så.. Alltså checka bilden nedan..

”Länge leve general Kim Jong-un, den skinande solen!” ska det betyda. 

Alltså jag säger som såå, att de orkar bry sig såå mycket. Jag skulle aldrig ha gjort mig
för såå mycket för att typ hylla kungen eller Reinfeldt. Näe gud, såå antingen måste de
verkligen älska sin ledare, vara hjärntvättade ELLER blivit tvingade.. Jag röstar på det 
sista. Typ. Men den där diktatorn eller vad han nu är kan ju vara jäääääätte bra med. Ojaa!

Klicka här för att läsa artikeln på Aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! Men vad har de använt för någe för att få till det?! :-o

Svar: haha, iiiingen aning. gjutit i betong kanske? men ändå muppigt, lägga energi på det liksom.. ^^ fast lite kul är det juuh. :P Sverige borde också göra något sånt.. något liknande.. ^^
frida helgesson

2013-01-30 @ 14:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0