Jaha, ensam igen.

Tjoo. Ensam igen i Lidköping-land. Nu ha Niklas åkt och det är åter tyst i lägenheten.  
Jag vill att han ska hitta sig ett jobb här, det hade inte varit heeeelt fel. Typ. Helgen
har varit fin MEN kort, dock såå är den ju inte slut än för mig då jag är ledig imorgon. 
Höhö, den här kursen är faktiskt relativt soft. Från att ha haft föreläsningar från 
9-16 VARJE dag/ 5 dagar i veckan så har vi bara varannan dag nu.. Ändå soft. DOCK
så sa läraren att vi kommer behöva all tid i världen sen när vi drar igång på riktigt
så all ledig tid blir nog absolut inte LEDIG TID om man säger så.. Jag minns bara i
höstas när vi hade projektledning, det var ju dagarna man var ledig som var de
kämpigaste. Det var de dagarna man satt i skolan till kl 22 på kvällen för att hinna
med. Såå egentligen så är det inte soft att vara ledig, det är soft att ha föreläsningar.

Alltså tänk, föreläsningar och tenta. Det måste vara det absolut härligaste upplägget
på skolan istället för rapporter och analyser och allt vad det heter. Det är ju sådant
som tar tid. Tänk att bara få plugga på till en tenta, såå lättsamt. Bara att läsa och
att minnas, fy va enkelt istället för rapporter och sånt som verkligen måste vara
genomarbetat och källkritiskt. Typ.

Näe nog om skola. Nu ska jag snart se Taken på TV4. BRA film. :)
Dock så tror jag att jag väntar med att sätta på tven till prick kl 21, kan ju inte
riskera att se Kontoret, för det är faan värdelöst! Ursh, tråkigt. ^^

Kolla vilka söta! Dessa hade passat Nikki perfekt under kalla vinterdagar.. <3
Synd att de var så dyra och att hon behöver så många. Höhö, annars hade jag slagit till!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får iallafall träffa din karl varje helg du ;)

Svar: Ahh faktiskt. Ganska härligt.. ^^
frida helgesson

2013-01-28 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0