I valet eller kvalet..

Ikväll var det valet eller kvalet om hemma-mys-kväll med nickeplutt eller utekväll med några
tjejer från klassen.. Vet ni vad, myset vann! Otippat, NOT! Näe såå nu ha vi gjort i ordning
en halvsats chokladpudding (jaa, hade jag gjort hela satsen så hade vi ätit HELA satsen
och det var fan 4 portioner,, och då hade vi blivit feta!) och jaa, sen så är man nyduschad
och ska snart till att mysa ner sig i soffan. :D Såå ünderbart! Ångrar inte en sekund valet.
Jag kanske är lite halvtråkig men det får jag ta idag. Vill ju ta tillvara på sista kvällen med
nickeplutt innan han åker tillbaka till Oslo. Helgerna går fan såå himla fort! Nästan inte OK.


Från förra helgen i Skövde-land.. <3

Näe fatta, på fredag är det första februari. Snart fyller jag år. Och sen är det påsk och sen
en kort vår följt av en LÅNG sommar utan sommarlov! Tror faktikst på en ovanligt varm
sommar iår! Hoppas och tror på många dagar med över +30!
 
DET hoppas jag på. Näe gud, en dag här i veckan var det för tusan -14 grader,
alltså det är ju inte kul. Man bor ju på fel ställe. Ojaa. Tänk att här har vi
"snö-tråk-allt dött-kyla" medans typ Thailand har högsäsong med stek-sol, vajande palmer
och +28 grader i vattnet, JUST NU! Det är ju sååå himla orättvist. Riktigt orättvist. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin bild! :-D

2013-01-26 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0