Helgen SLUT.

Japp, då var helgen slut. Niklas har åkt och jag är här sjäääälv. Känns tomt. 
Pratade med han precis till han får över gränsen, sen var det finito.
Va så nice att träffa han i helgen, synd bara att tiden ska gå sååå fort. <3

Nu äre snart en ny vecka med nya möjligheter. En branschdag på AF och en
tenta På fredag står På schemat såå nog vet jag vad jag ska göra alltid.. Ojaa.
 
Wish me luck! 
Ja hoppas ni alla har haft en lika bra helg som mig! :D

Mor och Sarah in action.. Och Nikki tror att de är galningar.. se ni blicken? höhö! ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Jäklar anamma vad atletiska vi är ;)

2013-01-14 @ 01:36:36
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0