Företagsekonomi, tenta - CHECK

Och... så var det gjort. Nu är den skriven. Gick ut ur salen med 5 minuter till godo,
hyfsat tidigt för mig som brukar vara sist.. OMG, inget bra tecken kanske.. Höhö, näe 
idag satt det typ kvar 5 pers EFTER att jag gått ut. Har ALDRIG skett, jag är ALLTID sist. 

Men aa, vi få se hur det gick MEN den var svår. Riktigt lurig, ojaaa. Men lyckas jag
få till ett G så är jag nöjd. Egentligen är det ju huvudsaken att man bli godänd. 

SEN kan jag tycka att skolan upplägg var liiite dåligt. Alltså vi hade ju tentan på
förmiddagen 9-12 och då SKA MAN INTE börja nästa kurs efter lunch. Ska man 
aldrig få känna sig fri? Fast man ska väl tacka och ta emot att vi får ut så mycket
som möjligt av vår skoltid. Egentligen så är det ju bara en själv som förlorar på
ledighet, det innebär ju att man lär sig mindre.. Tror faktiskt inte att någon högre
utbildning har så fullspäckade dagar som vi, fatta 9-16 VARJE dag. Men ändå,
efter en tenta ska man få pusta ut och få va ledig resten av dagen. PUNKT.

Annars så vankas det tenta-fest på Harrys ikväll! Eller lite tenta-häng. AWESOME! 
Tydligen så ska det vara 30% i baren för studenter.. Ojaa, Vi tackar! Blir finfint. 

Men nu, middag. Kan tänkas att det bli nudelsoppa.. höhö. Alltså jag ledsnar inte,
nudlar är fiiiina grejer OCH nu när Niklas inte är här kan jag äta det ofta.. :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja du har faktiskt jäkligt mycket tid på skolan!
Sen Frida, du måste liksom ba typ ya know... byta header..? ;)

Svar: ojaaa, ja få fixa det imorgon när jag inte har någon tenta att tänka på.. :P för den är faktiskt liiiite passé.
frida helgesson

2013-01-09 @ 17:40:11
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0