Blondinbella på lektionstid?!

Jopp, ni hörde rätt. Just nu läser vi en kurs som heter marknadsföring och
entreprenörskap och tror ni inte på tusan att läraren valde att visa ett föredrag
som blondinbella hade kört på webbdagarna 2012 OCH alltså seriöst, min syn på
människan ändrades TOTALT. Alltså människan är ju driftig och smart, hon är
absolut ingen blond bimbo. Näe jag blev chockad över hur inspirerande hon var,
man kände liksom efteråt att "Jaa, men att driva företag, hur lätt som helst juuh".

Näe gud, prata kunde hon och det är kanske därför som det har gått så bra
för henne. Intressant. Sen har hon väl rika föräldrar med bra kontakter som 
antagligen hjälpt henne en del men ändå. Hon kunde sin sak. 

Annars så har typ all snö regnat bort. HALLELUJA! Hoppas det håller i sig, 
iiiiinte helt fel. ^^ Och det är tisdag och eftersom jag både har gjort läxan
(affärsplanen) och presenterat denna ( i fredags redan juuh) såå har jag inget
skolarbete att ta tag i ALLS förrän på torsdag, ledig imorgon. Såå det kommer
bli en grymt soft dag imorgon med antagligen måååånga blogginlägg. Höhö. Näe
men jag tror att jag ska ge mig på att baka kubb imorgon såå det blir väl en
uppdatering eller två om det skulle jag tro.;)

Ha en fin kväll folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0