Back in Lidköping.. ALONE!

Yes, back in buisness. Eller back to school kanske. Kom kring halv 11 snåret
imorse efter att ha åkt bil HELA natten. En elouge till Niklas som KÖRDE
hela natten.. Näe fy, inte ok. Alltså man ska ju inte åka på natten, sjukt farligt
juuh. Inte kul.

Men aa, näe nu är man själv här. Niklas är i Oslo med Rickard. Känns inte heeelt
okej. Jag hoppas han kommer tillbaka o skaffar sig ett jobb här istället så att
jag får träffa han varje dag.. Höhö. Egoistiskt kanske men skit samma. PUNKT.

Sen såå är det +1 och INGEN SNÖ! Halleluja. Gick ut och tog lite luft nu på kvälls-
kvisten, bara en runda runt vårt hus typ. höhö. Lat? Näee.. Men aa och det är såå
skönt ute. Det känns som April. Varma vindar och snöfria trottoarer. Alltså om
det här håller i sig och det inte kommer någon mer snö såå är jag in heaven. Alltså
såå härligt.Om vintern är såå här såå kan jag lätt hantera det. Ojaaaa.


Yes, sen såå måste ja bara visa er vår julgran. Hade fan förväntat mig att den skulle vara
en kal brun stomme med alla barr på golvet.. (Med tanke på att han inte fått vatten på
över tre veckor..) MEN jag möttes av en chock. Alla barr kvar, bara lite normal fällning
och sen en MASSA ljusgröna granskott. Ojojojoj. Och alla blommorna med, ingen vissen
och ingen död. Helt sjukt. De måste trivas i söderluften! :)


Alltså titta, liiiite häftigt. Ändå, här är vår gran täckt med nya skott OCH vår gran hemma
som fått vatten varje dag har INGA. Höhö. Näe nu måste ju granen här få stå kvar ett tag! ;)

Japp japp. Näe jag hoppas veckan ska gå fort så att Niklas kommer hit igen till helgen,
den här lägenheten är inte samma känsla utan honom. Det är tomt. För tomt! Inte ok!
Och tenta på Onsdag och har jag pluggat på jullovet? Öh,, näe. Det kommer bli kämpigt
HELST med tanke på att jag verkligen är för trött för att plugga idag. Få lägga mig
tidigt istället och samla nya friska krafter tills imorgon. Alltså är man trött så får man ju 
inte in ett skit. Bara att gilla läget. Näe heeelt slutkörd. Är fan skit-jobbigt att dygna! :O 

Kommentarer
Postat av: mamma

Fy tusan va fuskigt!
Jag vill inte heller ha nån snö:-(

Svar: Aaa sååå härligt. :D Älskar känslan av asfalt under skorna. ^^
frida helgesson

2013-01-06 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0