23.5 poäng av 24 möjliga

Yes, så här i stundens hetta innan nästa tenta (imorgon OMG) så passade jag på
att fråga vad jag fick på föergående tenta i Projektledning och tror ni inte på tusan
att jag var en ½ poäng ifrån att spika den. Ojojoj, jag blev fan nöjd! Sjuktligt nöjd OCH
därför hoppas att samma plugg-taktik ska fungerar den här gången. Alltså läsa kvällen före.
Höhö, typ. För det är där jag är nu, kvällen före och det känns verkligen inte som om
jag har någon koll. Blir det omtenta på något så blir det i detta ämne. Projektledning
är logiskt, det är INTE företagsekonomi. Alltså jag vill ju såå himla gärna förstå men
det går verkligen inte in i huvudet. Moms hit, avskrivningar dit, periodiseringar och 
skatteregler, vars tog logiken vägen? FUCKIT. Inte OK.

SEN tillråga på allt så satte jag nästan kaffet (eller te var det) i halsen imorse då
jag fick ett e-post av arbetsförmedlingen som ville att jag skulle ändra i tidningsannonsen
inför branschdagen. Alltså annonsen ska ju skickas in imorgon för att hinna ut i tidningen
på fredag. Yes, precis i tentaångesten . A halleluja moment. Typ. Jeej..

Men det är fixat, det gick fort. Såå jag ska inte klaga. Lööööv indesign. Blev ett bra sätt
att skingra tankarna. Lite kreativitet bland alla siffror i bokföringen. GILLA.

Näe nu blir det till att plugga. måste fan ta tillvara på VARJE minut ikväll. Imorgon
kl 9.00 börjar mitt öde att bestämmas.. Höhö, eller iallafall om det blir en omtenta. Typ.
Alltså det är ju faktiskt inte värre än såå. Jag tror inte man ska ta så allvarligt på allt. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig du är! :) Men du, OM du nu missar på denna tenta så var det ändå för att du var hemma och myste och det är väl den enda anledning JAG finner logisk ;)

Svar: haha, aaa men frågan är om DET är en giltig anledning? Höhöh. För det var ju inte jullov utan egen studier. ^^ Aaa, nu äre gjort, bara att invänta domen. :O
frida helgesson

2013-01-08 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0