Tårta på repris och ARG.

Ni vet typ för kanske 1-1,5år sedan då jag la upp en bild på en skrikande tårta som
kulturministern hade skurit upp på någon invigning, ikväll satt jag och slökollade på
facebook och då hade en tjej delat en blogg om kvinnlig könsstympning OCH då kom
jag och tänka på tårtan igen.. OCH den är fortfarande lika vidrig, näe fy.. Alltså kolla
på filmen.. Riktigt vidrig. :S

 

SEN måste ni nästan bara gå in och läsa om kvinnlig könsstympning på den HÄR bloggen,
alltså nog för att jag visste att det är hemskt MEN jag förstod nu att jag på långa vägar
inte förstod vad det innebar. Alltså man bli så ARG. Fy. Hur är människor funtade
egentligen som kan ge en sån smärta till sina egna barn? Näe fy. Ursh. Finns ju fan ingen
vinning alls med grejen! "ah, kvinnan ska vara ren.. blablabla.." BULLSHIT! Jag längtar
tills världens alla länder är upplysta om mänskliga rättigheter. För sånt här får fan inte
finnas. På riktigt. Näe fy vilken smärta! INTE OK. :(

Aja, nu ska jag tygla min aggression och njuta av melodifestivalen. Det blir bra!
Älskar melodifestivalen. Ünderbart! :)  

Kommentarer
Postat av: Jennie

herregud läste nyss både ditt inlägg och cherryfucks :O... just i det här läget sitter jag och svär samtidigt som jag är nära att bryta ihop. usch man mår illa helt enkelt :C

Tack och lov för melodifestivalen :P

Svar: höhö, jaa tack och lov för melodifestivalen.. :) Fiina grejer det. Näe men seriöst, det är ju hemskt hur de gör med människorna. URSH och fy! Tänk bara vilken smärta.. Näe gud.. :(
frida helgesson

2013-02-10 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0