Nytänk där Konsum i Strömsund!

Alltså jag måste bara ge en elouge till Konsum i Strömsund. Alltså att de börjat med
happy hour på lösviktsgodis varje torsdag mellan 17-21 är ju ünderbart OCH nytänk!

Roligt med någonting nytt OCH att sen hänga med på sociala medier och marknadsföra
det på facebook är ju grymt smart. Äre på facebook så äre dels gratis reklam men
även så når det ut till så himla många.. Vi pratar om sånt på skolan nu och läraren säger
att det gäller att hänga med och finns man inte på facebook så finns man inte. Fatta vad
stort facebook har blivit? :O

Pappa och Niklas - It's time to join the world!  

Ni se ju, jag valde att dela bilden.. Vilket betyder att JAG gör reklam till alla mina
vänner om konsum HELT gratis. Fatta va en annons i tidningen skulle kosta, där
snackar vi tusenlappar - facebook = GRATIS! 

Sen när jag ändå är här och skriver så måste jag bara visa vad som gjorde så att 
mitt hjärta smälte när jag åt frukost nyss och läste aftonbladet.. Såå söt! ^^

Alltså checka - ANSIKTSHUNDEN TONIK. :D

Tryck på bilden för at läsa artikeln.. Hunden med nästan ett ansikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0