Morgonbestyr a la frida.

O yeah! Idag började jag dagen med att leka fotomodell.. Höhö. Inte var dag det.. Och detta
gjorde jag INTE för att jag var ledig och göralös UTAN för att jag var tvingad.. Typ. Vi
kan säga att det var på direktiv från fliken "hemligt uppdrag" eller så är det inte så hemligt,
men jag ska hålla er mina kära läsare lite på halster tillsvidare, vissa av er vet säkert redan
men ni andra kommer att få veta snart! :D

Och nej, jag har INTE tagit jobb som modell. Skulle inte passa mig.. För att klara det
så måste man ha ett mer orginellt utseende och typ vara 2m lång OCH jag är ju hyfsat
långt ifrån den längden.. Höhö, varför ska jag ha så korta föräldrar? Buhuu..^^

Näe men nu tänker jag vara lite ego och visa upp mina bästa tagningar.. Daaah!
Ett perfekt sätt för er där ute att börja er brunch-time på. ^^ Bli snart frukost här med
snart, är fan ansträngande att ta foton.. ^^ ÄVEN att jag såg hur många kort jag tagit
med min nya kamera (som jag fick i julklapp), alltså jag har haft den i typ snart 2 månader..
Alltså gissa, hur många bilder har jag knäppt av från skretch? Joo 1672 st. Alltså
det är ju inte konstigt att jag sliter ut mina kameror, fatta va många bilder min förra
måste ha knäppt av med tanke på att jag ändå hade den i några år? Förut drog jag till
med typ 5000-7000 kort men det är nog fan lite, låg kanske snarare på 15000-20000 bilder,
ärligt. Såå det ska bli kul och se för den här kameran räknar på heeela tiden från NOLL
liksom. Tro jag ska fira varje jämt 10000 med typ kladdkaka eller något.. ;)

  
Jag gillade den stora bäst såå det är den jag använder.. Ni kan klicka på den lilla för
att få sen en större frida-bild om ni skulle vilja.. Höhö, om ni är skitnyfikna alltså..
MEN 
visst ser den stora bilden hyfsat proffessionell ut?

ANNARS såå såg jag idag att det är fettisdagen på tisdag. Alltså nu på tisdag den
12:e februari. Är ju nästan så att man måste baka semlisar i helgen.. ^^ Eller så får
jag hoppas att mor kanske ha bakat semlisar tills man kommer hem.. BLINK-BLINK..
Eller Camilla kanske som är hemma kanske.. BLINK-BLINK.. ;)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt blinkande funkar inte ;-) Semlor gör jag inte för allt brödliknande misslyckas jag med ;-)

Svar: snääääälla! :D
frida helgesson

2013-02-07 @ 15:41:00
URL: http://misshelgesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0