Full pott, nämen.. ^^

Ojojoj, idag fick vi tenta-resultatet i kursen som vi hade innan denna, alltså min verkliga
HAT-kurs, ursh.. MEN provet gick tydligen bra iallafall, trots att jag enbart pluggade
kvällen innan.. Höhö, ha haft liiite för mycket flyt nu på sistone känns det som, snart 
kommer det att börja gå ont. :P 

Näe men iallafall så fick jag 49 poäng av 49 möjliga.. :D O yeah! VG därdå, sååå synd
att vi inte har MVG, VG känns fan inte helt hundra roligt, skulle ha varit MVG istället.
Ett MVG känns fan mera värt än ett VG även om VG är vårt högsta möjliga.. Typ. 

Känns bra iallafall att kursen är helt finito. Såå grymt tråkig. Den är nog den enda
av våra kurser som har känts HELT värdelös och jaa, tråkig helt enkelt. Men nu är den
klar, soft. 

Idag har jag annars skolat och ikväll är jag så grymt trött. Har ingen aning om varför för
jag har varken ansträngt mig (höhö) eller sovit för lite..
Udda, få ta en softarkväll helt enkelt, så går det nog till sig. ^^ 

BTW, har ni sett detta? IDOL kommer tillbaka i höst. Äre inte ünderbart så säg? 
TV4 kom verkligen underfund med att x-factor suger jämfört med IDOL. Happy face!  


Ha en fin kväll folket! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och så står det i artikeln, "...efter ett par års uppehåll", och sedan är det ju bara år 2012 som det var paus ;P Men skoj!! TAGGAD!

Svar: hahah! Ja men ja vet.. MISS DÄR. ;) Men ändå, happy! :D Grymt juuh!
frida helgesson

2013-02-04 @ 20:15:14
Postat av: Sofie

Jag äter kanel minst en gång per dag. Det andra säger att jag är kanelberoende, haha :D
Jag pluggar psykologi i Lund. Jätte intressant men jättemycket att plugga... :S

2013-02-04 @ 22:46:29
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0