Farligheten med tradera.

Ojojoj, tradera är faaaarligt. Ikväll åkte jag dit. Jag ha tydligen köpt en silverring
för 20kr, 26kr med frakt. Hoppas den är lika fin som på bilden.. Höhö, för den
var ändå söt. Dock så var det andra sortering och då kan man ju fråga sig vad
andra sortering innebär.. ^^ Kände att det liksom var vinna eller förlora OCH är
den fin såå kommer jag bli skita-nöjd.

Så här ska den se ut iallafall.. Alltså 26kr är ju inga pengar OM den är lika
fin i verkligheten, annars såå få jag väl försöka sälja den.. Höhö, någon mer
än jag måste ju gå på det liksom.. :P


Japp, annars så har vi skolat idag. En riktigt anstängande förmiddag som gjorde
så att jag och Susanne fick sitta över en halvtimme på lunchen för att bli klara. Vi
skulle göra en muntig presentation av två fall inom marknadsföring. Men jaa om
det var ansträngande förmiddag såå var det en sjukt slapp eftermiddag för den bestod
endast av att lyssna på allas redovisningar. Lite enformigt i längden men antagligen
lärde vi oss något av det. Vi fick ju iallafall träning i att prata inför folk och det är
ju alltid bra. Tro fan att det är viktigt att kunna i framtiden såå att man inte blir
så där satans nervös som man alltid blev förut.. Jag kände faktiskt idag att jag har
blivit så mycket bättre. Ändå kul att känna liksom, ingen puls alls idag. Happy! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan verkligen relatera till det där sista :) Fortfarande grymt nervös men vad överraskad man blir när det väl flyter på :)

Svar: Jaa men precis. :)
frida helgesson

2013-02-06 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0