En shoppingtur..

Näe men tänker ni nu, frida shoppa? Och inte shoppa mat? Näe.. Faktiskt eller jag gick ut
idag för att köpa typ gurka och koma hem med MER än gurka.. Uppdatera garderoben lite
på HMs rea.. SÅÅÅN satans rea säger jag.. Ojojoj. Fick ett par byxor som gått på 300 för
30kr. En sån chans får man inte missa OCH jag är ju snål liksom = Köpa när det är billigt! 

Såå checka min nya outfit? Va tycker ni? :P


Kändes som att det var dags att investera i en kavaj, alla i klassen har ju en och det är ju
stilrent. SEN pallar jag inte axelvadd och hela köret såå denna kändes fan perfekt. Tunn
och fin MEN gammalrosa.. Jag vet, den skulle ha haft en annan ton MEN den var helt klart
värd 100kr för färgen fungerar. Känns som man måste börja tänka mer strukurerat ang
kläder, tänka framåt litegrann.. Som när jag om några år ha det där topp jobbet på VING,
då kan jag ju inte sitta i en t-shirt med en tryckt groda på liksom.. Det ser ju inte bra ut och
man blir ju inte respekterad heller. Såå hedanefter ska jag tänka stilrent när jag shoppar..
Jag började idag. ^^

Nu blir det musicquiz på harrys med klassisar. Finfint! Vi höres folket! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skitsnyggt!!!! :-D

Svar: Tack.. :)
frida helgesson

2013-02-07 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0