Buuuhuuuu..

O yeah. Min telefon har gjort det igen. Stängt av smsen, upptäckte det idag när jag
inte fick "en bock" i hörnet. Pissigt. Bli till att köra gamla telefon ett tag tills min
nya är glad igen. Tror seriöst att han blir "sur" när jag inte skickar sms på någon dag.
Aa det är nog så, för när jag skickar många då blir det aldrig något fel MEN när jag
börjar slappa till då jäkelberg. :O

Såå alla där ute som undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent..
En mobil hade inte varit helt fel.. En billig och enkel men gärna med touch och
internet.. Jag har absolut inga höga krav för den jag har nu suger ju som tusan
emellanåt. Näe kan man ta lite kort, ha GPS, WIFI, SMS och såå klart ringa såå
skulle jag bli sjuuukt nöjd. Blink-blink. ;)

Annars så har helgen varit nice och nu har nicke-plutt åkt tillbaka till Oslo-land igen.
Han är ju ändå gullig som åker 70 mil för att träffa mig varje helg.. <3
Antingen är jag bortskämd eller så måste han helt enkelt gilla att umgås med mej?

En riiiiiktig gamm-bild från typ 2011.. ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

KÖP EN NY TELEFON! Du har mer än väl råd med en och det vet du! Unna dig kvinna ;) Och ja, jag tror Niklas gillar att umgås med dig, jag tror till och med han älskar dig som åker 70 mil :)

Svar: hahah, Du då? du behöver också en ny telefon. Unna dej kvinna istälelt för att köpa ett träningskort för 1800kr.. Höhö. :P
frida helgesson

2013-02-04 @ 00:00:15
Postat av: Sarah

Håller med Camsen, vore det inte värt att offra några kronor för garantin att alltid få fram dina sms? :-)

Svar: Fast nu har han gått till sig igen.. jobbig jäkel.. :O Men aa, jo ja vet, dock så väntar jag nog tills jag blir rik, eller rikare iallafall. ^^
frida helgesson

2013-02-04 @ 01:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0