Öppnade just hemtentan..

Alltså gudars skymning och akveleja.. Jag öppnade just hemtentan.. Vi har hemtenta nu under
hela december månad OCH jag förstod just varför vi fick sååå lång tid på oss. Ojojojoj, jag gråter 
inombords. Vars tog mitt jullov vägen? Borta! Bara när jag läser igenom frågorna som är 10 så
inser jag att jag måste slå upp själva frågorna på synonymer.se BARA för att förstå innebörden.

Ursh, jag får ångest. Kursen hette fan turism och regional utveckling OCH 7/10 frågor handlar 
INTE om det, utan om kulturpolitik. Heja. Alltså lektionerna och den läraren var ju så tråkig så
att man kanske inte var 100% på topp. Såå den här tentan kommer bli riktigt intressant. GUD! 

Steg nummer ett kommer bli att lägga en grund.. Alltså öppna ett worddokument, lägga
en fråga per sida (tentan ska vara 10 A4 lång, 12 punkter i textastorlek, vilket är SMÅTT!) och 
sedan spara dokumentet och stänga ner det och sedan sova på saken..

DOCK så är det här min sista tenta EVER i Sverige, i den här utbildningen, såå det är ju ändå
liiite kul om man tänker såå. Det borde tagga mig till att vara duktig. Höhö, well.. Jaaa..

Nu ska jag fortsätta att ha lördagsmys OCH inte tänka på tentan. Dock så har jag bestämt
att den ska vara klar innan den 18 december. SENAST. Då ska den vara inskickad. Påminn
mig när det börjar närma sig.. ;) Höhö.. Länge kvar än.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0