Hemtenta.. CHECK!

Och där skickade jag in hemtentan! Nu vare gjort, ingen återvändo. SKÖNT. Jag avverkar
sak för sak på "att göra-listan", feels good. Nu är jag en jäkla stor punkt närmare julmyset! 
Ingen tenta på julafton här inte. Höhö, det om något hade varit tragiskt. :P 

Näe och ser ni vad klockan är? Kvar i fyra.. Sinnes! Aa, så kan det vara när man är bäg och
ger sig faan på att få det klart. Alltså grejen är att från typ kl 00.00 så har jag suttit med
smådetaljer som stavfel, meningsuppbyggnad ect, alltså små grejer som aldrig tar slut, finns
alltid något som man vill ändra på såå därför var jag fan tvungen att skicka in tentan för 
annars så hade jag fan suttit likadant imorgon, och dagen efter det och säkert på julafton
också.. Såå nu äre kört. Jag har rättat allt och läst igenom allt minst 3 gånger såå nu fick
det fan vara nog. Näe känns skönt. Är ändå en speciell känsla när man får trycka på "sänd"
och se mailet åka iväg. Just det att nu är det klart, skickat, finito.. Såå skönt! 

Nu äre sova, ska ju upp kl 7 och se julkalendern. Kommer bli hårt men det är ett måste. 
Höhö, känns som att det kan bli en power-nap mitt på dagen imorgon.. Höhö.. Typ. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men inte såg du den! Du sov ju nästan lika länge som jag ;-) Välkommen till den mörka sidan!

Svar: hö öhöhöhö... vaaa? :P
frida helgesson

2013-12-17 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0