5 dagar kvar till julafton!

Och jag är klar med alla julisar (julklappar). ^^ Sååå skönt och nöjd är jag också. Ska bara slåå
in några imorgon sen är allt fixat! Myspys! <3 



Japp, näe sen så ha Nikki provat sin julklänning idag. <3 Sööötis! Alltså det är såå ofattbart
hur någon kan vara såå fulländad och så perfekt söt? Underbart! Gosen.. 



Sen har vi fått snö.. (URSH!!) Såå jag tänkte ta och visa en "före-" och "efterbild".. Såå att ni
ska få se va fult det är ute nu.. Tänk att för en vecka såå vara såå fint.. Tusan, hade hoppats
på en grön jul iår.. För ovanlighetens skull.. Men icke.. OM det inte sker ett mirakel dådå.. 
Men det är knappast troligt.. Döööh! 

   

Daddy in action..^^

Såg soooolen igår.. Dock orkade den knappt över trädtopparna.. Tänk, om typ två veckor så
kommer solen stå så högt på himlen så att jag saknar skugga.. Ofattbart, fattar nog inte än! 

Vårt fiiina hus..Nu vare ju ljust MEN på kvällen är julbelysningen magnefik!! :D
 
Och... Såå måste jag bara visa vad vad jag och Niklas ska skaffa sen i framtiden.. Höhö,
jag har sagt det, ska jag ha en katt såå ska han se ut så där.. ^^ Niklas är dock inte
överförtjust.. Höhö.. såå det kanske blir en hund istället.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0