Dagen före doppardagen!

Ojojoj, klockan är nio trettiofem. Om sex timmar ska vi kliva upp och om sju timmar är vi 
på G. Efter sex månader av väntan bär det äntligen av. :D GILLA. Såå snart är det bara
att säga "Hejdå Sverige" och "Hej Italien, Hej Rom". Inte illa av Helgessons. 

OCH den här gången har jag packat smart. Jag hade faktiskt kunnat ha alla mina saker
i handbagaget enbart, funderar starkt på det. Höhö, näe men det skulle kännas skönt
för då har man som koll på grejerna och behöver inte vara rädd för att väskan skall
fara till något annat ställe.. Höhö, MEN det skulle kännas grymt onödigt att frakta
med en tom resväska.. Höhö. Seriöst. 

Såå jag får packa ned min resfeber och lägga mina saker i resväskan som normala 
människor gör och njuta av tiden som kommer! För det kommer bli underbart, en
underbar vecka med en underbar familj PÅ en underbar plats, kan det bli bättre? 

Im in heaven! :D

Sööööt! Nikki-plutt-plutt som vi skjussa till farmor idag. Fy va bortskämd hon kommer
att bli under den här veckan. Hon kommer vara odräglig när vi kommer hem. ;) Höhö!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åååh, ha så kul!! :)

2013-08-22 @ 22:49:41
URL: http://www.helenagunnare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0