Vrålpluggat och vrålskrivit

Åh yeah. Igår och dag har ajg tagit i tu med allt jag behöver göra. Såå det har gått 
framåt. Igår var jag vaken till 2 på natten och skrev klart min rapport till kursen jag 
läser på distans just nu. Yeah.Jag är ju så smart som väntar till sista sekunden liksom,
helst när allt annat också ska vara klart nu.. Öh... Smart planering frida, smart.. 

Men aa, rapporten skulle vara på 8-10 sidor och jag hade nada.. Jeaj.. MEN tro det eller
ej, jag vrålskrev som tusan så den är faktiskt redan inskickad till läraren. Faktiskt
sjukt nöjd med mig själv MEN jag vet inte om jag har gjort rätt men jag har iallafall
antalet sidor som behövs. Daaah! :P

Ikväll har jag även skrivit talet till konferensen på lördag såå nu är det bara att sätta ihop
en PP imorgon (på jobbet) som följer talet. Borde inte vara såå svårt. Talet blev på
2 A4 (på engelska, fatta vad jag utsätter mig själv för?!) :O Seriöst, såå jag hoppas att
jag kan ha en fusklapp på lördag för 2 A4 kan du inte lära in utantill hur bra minne
du än har.. ^^ Faktiskt. 

Aa, sen då, vi hade ett trädgårdsevent på Gionannis idag. Störtnice, eller kanske inte
innehållet på eventet MEN själva eventet i sig. Fin stämning och vem säger nej
till en trerätterslunch med en utsökt efterätt? Inte jag iallafall.. ;)




Designen av milleniumpark i Chicago (där bönan är) var gäst-talare. 

SEN måste jag bara tillägga att vi var och kollade lite i några affärer efter eventet OCH
jag har köpt Nikkis 10 års present!! :D Happy! OCH Jag är sååå nöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0