Som om jag aldrig varit borta..

Japp, så va man hemma. Hemma i Strömsund igen. Flyttlasset är uppackat och
det enda som vittnar om min tid i USA samt om vår underbara tid i Lidköping är en
resväska som fortfarande står i mitt rum, en massa minnen och en drös med bilder. 

Hade det inte varit för det såå hade allting lika gärna kunna varit en dröm. En fantasi.
Känns otroligt udda att vara lägenhetslös men grymt skönt att vara hemma. Nu är den
här tiden förbi, helt och fullt. Nu ser vi framåt mot NYA tider, som förhoppningsvis är
lika bra OM inte bättre än de som varit. MEN jag saknar min nicke-plutt. <3 Känns som
det är grymt länge sen vi sågs och så var det igår. Hur ska det gå i sommar? 

Well, jag har bestämt mig för att inte tänka på det och verkligen njuta av varje dag. Jag
lever verkligen i min dröm, vem kunde tro att när jag sa, på skämt förra sommaren
(när jag just kommit in på min utbildning): 
"Fatta underbart att ha praktik i Thailnad, det ska jag ha! Höhö.. Ojaaa"

Vem kunde tro att det skulle bli verkligenhet, tror att INGEN tog mig seriöst OCH nu
sitter jag här och är inne på slut-nedräkningen. På fredag far jag, om 5 dagar. Om
6 dagar landar jag på andra sidan jordklotet IGEN. Trodde aldrig att jag skulle göra en 
riktig långresa igen efter vår "tre månaders Asien resa" 2011, och nu.. nu ska jag vara 
borta längre. Bara några dagar längre men ändå.. Känns udda men jag hoppas det
blir grymt. Blir det inte grymt såå får jag väl åka hem, är ju inte värre en såå.. ^^ Vi 
lever i en tid med öppna dörrar och många valmöjligheter såå jag har bestämt mig för
att ALDRIG vantrivas och med de tankarna så känns det lugnt. Allt är valbart.

Näe nu har jag en sista hemtentamen som ska in innan fredag och sen har jag en
sommar på Siam Safari i Phuket som väntar.. Iiiiiiiinte heeelt fel!! :D Tror lätt att jag
kommer ha den bästa och mest händelserika praktiken av alla! GILLA! I Thailand
är inte var dag den andra lik, inte de första veckorna iallafall. ^^ Höhö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0