Sister City Conferens

Nu var det över. :O Konferensen som det har pratas om sens dag 1 jag kom hit. Konferensen
som mina medarbetare på turistbyrån dragit sitt hår för och bett till gudarna att allt ska klicka,
nu är den över. Idag och igår har varit två mycket intensiva och roliga dagar och nu är det..
slut. SLUT, förstå, känns nästan tomt. Den här konferensen har jag vetat om sens jag fick
veta att jag skulle få komma hit till Rockford. Jag har vetat om att jag SKA hålla ett tal på den,
jag har vetat det och jag har gruvat för det. OCH nu är allt över. Udda känsla. En känsla som
gör så att luften nästan går ur en, äntligen kan man slappna av. Höhö. Typ. 

Nu, nu har jag typ bara en dag kvar här i Rockford. Imorgon. På måndag åker jag härifrån 
kl 11.00 så den dagen räknas inte. Känns så himla konstigt att nu är det slut. Sjukt udda! 
Tiden har gått så himla fort. Kan inte förstå vart den tagit vägen. Sinnes! 

Konferansen har iallafall varit grymt bra. Sjukt god mat och roligt att träffa så många olika 
människor. Näe grymt nice. SEN höll jag ju även ett tal OCH jag tror att det gick bra för
folk kom fram efteråt och sa att jag hade gjort ett riktigt bra jobb och att det var en himla
bra presentation. Nu vet jag ju inte om de sa det för att vara snäll eller om de menade det
men det kändes som att de verkligen tyckte det. Höhö, sååå jag tror på det och känner mig
nöjd med min insats. ^^ Jag är nöjd iallafall. Inte trodde jag att jag i min vildaste fantasi
skulle hålla ett tal, på typ 20 min, inför typ 100pers, på en konferens i USA, på engelska för
ett halvår sedan då vi hade vår kurs i affärsengelska och jag fick "extra-hjälp-böcker" av
läraren. ^^ Höhö! Vem kunde tro det liksom. jag är lite stolt över mig själv. :)

DOCK så tror jag inte att min engelska har blivit ett dugg bättre gramatiskt MEN jag har ju
varit tvungen att använda engelska hela tiden så jag vågar nog prata mer och jag bryr mig
inte lika mycket om att det kanske blir fel bara folk förstår vad jag menar. Höhö och det tror
jag att de gör. Någelunda iallafall. ^^ 

Här får ni lite fina bilder sen konferansen btw. :D

Linneas bild. :) På oss idag. Linnea, hon i mitten, är också från Lidköping. 

Jag och Coronado, där vi var igår kväll och hade middag. ^^ Störtfin teater. 


Efterrätten igår. MUMMA, säger jag bara.. Ojojoj... Inte att leka med.. ^^

Underhållning i världsklass (om man uppskattar folkdans..host.)

Men checka deras "strumpor" eller vad det är.. hahah! Va tvungen att fota.. Höhö! 

OCH några videos på underhållningen: 
 
Jaa, alltså jag är inget fan.. Men det var kanske bra.. kanske.. 

Kändes verkligen lyxigt med balett under middagen.. ^^ Typ Titanic-känsla eller något!

Hon var bra, sjöng på något konstigt språk, fattade nada men det var bra.. Höhö! 

Jobbade även igår med att registrera deltagare.. här är vårt bord. ^^ FIIIIINT! :D

Jag och jane i arbetarpose. ^^ lägg märke till godisskålen som stod farligt nära.. :O
Den var tycp full när vi började.. Höhö... Vaaaa?! Sa jag det högt? Näeeee...

Idag var det mera jobb och mindre underhållning.. Men intressant att höra.. :)

Jag och Linnea vad podiet.. Älskade podium.. Känns fan säkert och "gömma" sig/stå
bakom det, helst med tanke på att jag är såå kort.. ^^ Syns knappt. Höhö! 

Det bjöds på efterätt.. till lunchen också.. GILLA! Fetto-varning.nu  :P


Ser nu mitt namn? Sista punkten på programmet typ. Fatta, plågas heeela dagen,
hade varit skönare att ha det gjort tidigt så att man bara hade kunnat sutte och njutit sen.. 

Ser ni pinen? Kände mig fan liiiite proffsig.. ^^ Höhö! Affärs-kvinna. ^^ Typ. Tänk när
man blir stor och får ha kavaj på jobbet varje dag och vara viktig och gå på möten..
Ojojoj, den dagen. Det blir skoj. :D Åh, jag önskar jag var där nu.. ^^ 

Avslutar med denna, hotellets toa. Se ni, i spegeln - Så typiskt USA, inbyggt TV!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0