Sista natten i Rockford!

Nu ska jag sova.. Sova min SISTA natt här i Rockford! Känns sjukt udda! Gud vad
tiden har gått fort! Imorgon kl 11.00 far jag härifrån. Och man vet ju aldrig men det
här kanske är den sista natten NÅGONSIN i hela mitt liv som jag kommer att  
spendera här i "midwest". Känns lite sorgligt faktiskt, jag har träffat såå många 
underbara människor, människor som varit min vardag och som jag kanske aldrig
någonsin kommer träffa igen. DET känns väldigt sorgligt. Här bryts våra band liksom, 
mitt liv fortsätter och deras fortsätter, på var sina håll.. Udda känsla och tanke. 

Samtidigt så vet vi ju alla att det är såå. Människor kommer och går i ens liv och de
som man verkligen vill ha kvar, de stannar. På något sätt. Kanske via ett e-post, 
via facebook eller till och med genom något besök när tiden är inne.. 

Det har varit en bra tid här i Rockford, en upplevelse utan dess like, ojaaa MEN 
samtidigt såå ska det bli såå himla skönt att komma hem och träffa nicke-plutt,
kunna ringa min familj på vanliga tider och ha mitt eget kylskåp. Kunna GÅ på stan
och inte vara beroende av bil. DET ska bli såå skönt. Att bara kunna gå ut och gå,
awesome. För här går man INTE. Jag har tagit några promenader med familjens
hund och folk kollar fan konstigt på en, från bilarna.. ^^ 

Näe nicke-plutt. <3 Och nikki-plutt! <3<3, höhö! Mina favoriter på N. GILLA! 

Well well, idag har vi iallafall varit till en av USA's största köpcentran utanför Chicago,
ENORMT! Jag hann en bråkdel! Jag tillhör ju även de som måste prova typ varje
plagg 10 gånger för att veta vad jag vill såå om tiden varit längre hade jag kunnat
göra riktiga fynd! Ojaaa. Hade även en viss ambition att köpa en Iphone, är ju typ
över 1000kr billigare än i Sverige. Grymt juuh, Såå jag var in i en apple-butik,
(även den enorm) tryckte och testade telefonen allt vad det gick MEN kände inte
"MÅSTE HA" såå jag sket i det. SEN blev jag lite besviken på kameran i den
också PLUS att den ha ju förtusan inte radio. Vilket jag innerst inne visste men 
förträngt. DET är lite b-iggt PLUS att den kändes alldeles för stor i handen på mig,
inte jag liksom såå jag sket i det och ångrar mig inte. Jag väntar tills de gör en
som är typ 2-3cm kortare, då hade den varit perfekt OCH med radio OCH bättre
kamera. Men man kan kanske inte begära såå himla mycket av en mobilkamera
men ändå.. Näe telefonen sjönk i mina ögon såå nu få man köra på gamla
bettan en tag till. ^^ :P Höhö! 

Världens längsta inlägg OM typ ingenting men ändå.. ^^ Ha även börjat packa 
ikväll OCH jag hoppas inte jag får övervikt!! Känns fan vanskligt! Hade ju dock
7kg till godo och jag har ju inte shoppat sååå mycket. Såå det borde gå! 

Vi hörs i Sverige nästa gång då folket! :D


Finaste plutten då vi skypade tidigare i vecken. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0