Pingis- turnering!

O yeah! Idag har jag gjort två saker. Eller tre vettiga. Jag har ett agerat registrerare på
en pingis-turninering som började idag och varar tills på söndag. Fatta, jag önskar att 
jag hade varit liiite mer aktiv på lektionera på skolan när man skulle lära sig att 
bokstavera alfabetet. Förstår ni vad svårt det är att höra alla stavelser för att ge alla
spelarna "just deras" påse med gratis-saker. Det är iiiinte lätt OCH helst inte när typ alla
namn är kinesiska också. Alla låter ju fan lika och det är typ tusen Lee och
200 st Chang. ^^ Iiiiinte lätt! Men jag har på mig en fin tröja, vi har ballonger och mycket
snacks såå jag överlever. ^^ :P 

Aaa, sen har jag besökt ett high school idag OCH det ser verkligen ut som i filmerna. 
Ojaaa. Exakt samma och liiika mycket folk i rusnings-tiden. Ojaa. Vi var där på ett möte
för de skulle fira sin 50-års dag. :)

SEN sak nummer tre så var vi till den största sminkbutiken jag någonsin sett. Ojaaa. 
Incredibole! MEN jag är itne förvånad, det är amerika förtusan. Jag borde börja vänja mig. 
^^ Höhö. Aa va även på ett lunchmöte med de som arrangerar saker här i stan OCH
då åt jag verkligen den absolut mest OSTIGA pastan EVER! Sinnessjukt god MEN såå
ostig så att det knappt gick att få spagettisarna ifrån varandra. Sinnes! Ojaaa! ^^ 

Grymt god! Otroligt god! Men fettig som tusan! Som alltid! ^^




Ostig pasta. Med betoning på OST-ig! ^^



Vi fick en lektion. ^^ Höhö, men fatta, de har tutch(?!) på projektorbilden.. Sinnes! 

Största smink-butiken ever!! Det fanns allt! 

OCH i mat-affären. ^^ Munkar med all sorts topping!! :P

Kommentarer
Postat av: Helena

åh, va kul att du har det så bra där borta :) och vad duktig du är som har skärpt till dig med bilderna så vi slipper klaga :) det är jättekul att se ju :)

Svar: aaa, ja vet, jag hatar inlägg UTAN bilder.. såå ja försöker.. ^^
frida helgesson

2013-04-12 @ 12:04:14
Postat av: Camilla

Men vi hade faktiskt en touch-skärm på hjalmar också ;) Inte för att vara den som är den men :D

Svar: tsss... :P JAG hade aldrig sett det förut iallafall! ^^
frida helgesson

2013-04-12 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0