Ojojoj, FULLT upp!

OMG. Jag känner mig sååå stressad. Jag har Sister City konferens-talet på lördag,
jag har en rapport som skall in på skolan över kursen som jag läser på distans på
fredag OCH jag har knappt börjat med någon av uppgifterna för att det finns verkligen
ingen tid! 

Seriöst. Det är något som dyker upp hela tiden. Jag vet inte hur jag skall få ihop allt. OCH 
alla är på mig från olika håll med fler arbetsuppgifter som skall göras, och det är möten
och det känns verkligen att det här är slutspurten på min tid här, alla trådar skall knytas
ihop och det är inte enkelt. Fullt upp HELA tiden, såå den stora frågan är när jag skall
hinna shoppa? :P Jag är seriös. Höhö. 

Igår var vi iallafall och såg den skandinaviska kyrkogården vilket var awesome! Camilla,
du hade älskat det. Vi ha ju några släktingar som utvandrade till USA, det är kanske här
som någon av de är begravda? Vem vet??! ^^ ALLA svenskar och skandinavier som dött
här är iallafall begravda på denna kyrkogård OCH den är stor.. så stor så att
amerikanerna kör bil INNE på kyrkogården. Känns inte fullt okej men men.. ^^


Aa sen var jag även till världens största lekrum, ett upptäckarcentrum för barn. OMG!
Hade jag varit 8år hade jag FULLKOMLIGT älskat det. Grymt! 

 <-- Frida i Rymden! 



Man kunde trycka sin egen tidningssida.. :P Höhö, jag har tydligen räddat en val! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0