"Jane" at Burpee Museum

Ojojojoj, idag var vi och kolalde på "Jane" bl a, på Burpee Museum här i Rockford. 
Hon är en T-rex som de typ grävde upp inte sååå långt härifrån om jag fattade allt 
rätt. Heeeeelt otroligt iallafall, jag gillade det helskarpt. Ojaaa.

Vi var också på en utställning vid namn "Rick's picks. Om snubben i bandet
Cheap Trick, Rick Nielsen. Bandet som bl a ha gjort låten:
"want you to want me"

Alltså ni vet vilken ni menar, asakänd och gammal typ. Det bandet kommer 
tydligen härifrån Rockford. OM ja fattade det rätt. Höhö.

Näe riktigt nice dag som avslutades med en middag med grannarna "The Olsens",
suuuupergulliga sköna människor. Och båda hade sina rötter i sverige, typ
deras gammel-gammel-farfar typ.. Ändå lite kul. Gubben berättade om när hans 
pappas någonting åkte över med båten från Europa till "the new world".. skit-charmig
gubbe, ojaa. :)

Näe nu ska jag sova, ska upp tidigt och gå i kyrkan imorgonbitti.. Jaa, ni hörde rätt,
tänkte att jag ska testa alla de här amerikanska sakerna liksom och då inkluderar
det ju ett kyrkobesök. DOCK så tror jag att det är fel kyrka om man vill höra gosspel
och sånt såå jag kanske måste gå en gång till i kyrkan här.. Vi få se. Ha det finfint
OCH Sarah & Helena, här kommer det en bild! ^^ Spännish! 

Det är Tina som har tagit den och jag tror att hon gjorde det med flit att det skulle se
ut som att den åt upp mitt huvud! ;O

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, en bild! ;)

Hoppas att du hade det bra i kyrkan, väntar med spänning på en uppdatering om det ;)

Svar: Kyrkan va faktiskt grym. Bra mycket bättre än i Sverige, en upplevelse kan man lugnt säga. :) Och ser du nu helena, nu ha jag fått hit lite bilder.. ^^
frida helgesson

2013-04-07 @ 18:38:31
Postat av: Sarah

Haha Dino liksom knaprar på ditt huvud ^^

Svar: Höhö, typ. Elller så kanske inte.. ^^
frida helgesson

2013-04-07 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0