Hålla tal på ett frukostmöte - CHECK

Japp, så var denna dag också gjord. Började denna, som jag nämnde igår, med 
att hålla ett tal om varför jag är här, vad jag gör här OCH framför allt varför just jag 
är här på ett "buisness connections-möte" med min värd-mamma. Hon är engagerad
i allt möjligt och detta är tydligen ett möte som de har emellanåt för att knyta kontakter
mellan olika branscher så att de kan göra ännu mera affärer. Aa, det var ett trevligt
möte och alla var så trevliga OCH talet gick bra. OMG. På något sätt är det betydligt
lättare att prata framför folk när man vet att man inte blir betygsatt. Hatar nervositeten
skolan när man ska presentera. Mycket  mycket mycket lättare annars! Och när det
är för folk som man inte känner. ^^ Höhö. 



Annars så har jag mest paketerat/plockat ihop foldrar och påsar med gratis reklam-
saker idag till ett stort event som går av stapeln imorgon. En pingisturnering. Ska 
vara där enda till typ 20.00 på kvällen tror jag SÅÅÅ vet ni vad det betyder, jo att jag 
har sovmorgon imorgon. Det stavas H.Ä.R.L.I.G.T, Oyeah! Näe såå förhoppningsvis
kommer ni få många fina bilder från eventet imorgon. ^^ Jag ska stå där redo med
kameran för er skull.. (host.. mest för MIN egen skull kanske.. host.. men ändå.. ) 

Typisk Rockford-folder! Sen skickar de med chips i varje påse också.. Inte illa!  ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Man blir alltid så hungrig när man läser din blogg nu ;)

Svar: hahaha.. :P Thats the point!! ;)
frida helgesson

2013-04-11 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0