Engelsk PowerPoint - CHECK

Ojojoj, idag var dagen då jag skulle hålla min presentation om Lidköping på
turistbyråns personalmöte. Alltså det gick bra. Jag överlevde. Jag fick några att 
skratta. (Vet inte om de skrattade åt mig eller med mig men det kändes bra). Höhö. 
Näe sen delade jag ut lite fina pins från Lidköping till allihopa som en gåva, hehe, 
Vadå marknadsföring??! ^^ Smygreklam.. Aa, efter det tog jag ett kort och sen hade
nog hälften tagit av sig pinen MEN de har iallafall en unik pin från Lidköping, det är det
inte alla som har. Så be proud. ^^

Här är de allihopa, eh några saknas faktiskt MEN Ser ni hur pinen glimmar på vissa?

En magnet på min kontorsplats.. De har verkligen tänkt på allt.. ^^

Japp, näe sen efter jobbet (vuxenpoäng där då, "efter jobbet" höhö) såå åkte vi 
några ärrenden bl a till banken OCH använda driven.. Höhö. Check it out, känns fan 
sjukt udda! 



OCH sen var vi till en affär för att handla bröd. OCH då fick jag till min förvåning syn
på lökarna i grönsaksavdelningen OCH även de följer för tusan trenden om att allt
ska vara så STORT här. Alltså de var enorma. Vet inte om bilden fångar det riktigt
men det var incredibole!! 


Varför gå i affären när du kan åka istället och bli fet, liksom.. 

Pås-klämma direkt i affären? Ja tack! Men onödigt.. Höhö, här verkar det behövas!

Sen va vi även till en kontorsbutik OCH checka. Det här hade det rakt vid kassan,
i olika färger och utseende. Att det verkligen ska behövas? På baksidan var det en
utförlig beskrivning om hur sprayen fungerar och vart man skulle spraya för bästa
resultat. I ögonen. Daah! Att det behövs en manual för sånt? Näe men helt sjukt, 
i Sverige är det väl förbjudet att ha pepparspray om jag inte minns helt galet, och här
såå säljs det heeeelt öppet. Det är skillnader, ojaaaa!

Den ena är sprayen och det andra är ett larm.. Ni vet, som tjuter.. 

Japp, sen fick jag även att kreditkort idag så att jag kan shoppa. Höhö, av turistbyrån. 
Var väl främst för att handla lunch men det kunde användas överallt såå OM jag äter
billigt så kan jag shoppa mer.. ^^ 100 dollar är fan mycket pengar! :O OCH helt gratis
för mig! Gilla! - GILLA SOM TUSAN!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Alltså, lugnt att man käkar skitabilligt och sen går på en shoppingtur ^^

Svar: aaa men precis. :D
frida helgesson

2013-04-09 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0