En utedag i kallblåsten!

Näe fy satan va kallt det har varit idag. Sinnes! Jag fick låna en vinterjacka min värdfamiljs
dotter och det behövdes. Sjuuukt lycklig över det. Ojaaa! För vet ni vad, imorse hade de 
en gång/spring-tävling för blodet, någon insamling för leukemi tror jag och det var sjukt
mycket folk som var där och Tinas, min värdmors, tv-station hade ett team som jag fick
ingå i. Höhö. Finfint! Men det var sååå satans kallt! OCH när vi åkte hem så snöade det,
INTE OK.

Jaa, jag har dunjackan under t-shirten jag vet.. ^^ FULT men ack så skönt! Ska även
finnas en bild på hela teamet, ska be o få den sen.. ^^ 

Bara i USA står Ronald Mcdonald och hejjar på vid start-skottet! ^^

Ha även korsat stat-gränsen idag då vi gjorde en tur till lake Geniva.. :) Såå,
"Varit i två delstater i USA" - CHECK Höhö! 

Fiiin vy.. ^^

Vi med lake Geniva i bakgrunden. :P Ska tydligen va sjuuuukt fint på sommaren! 

Öh, ostigaste hamburgaren? Vars är burgaren??! Jaa, inte är de snål med osten! ;O

Eller storlekten på burgaren.. Försök att äta den där utan att söla.. va ett h*lvete! ^^

Tvåhands-greppet - CHECK

Och tro det eller ej, popcorn var förrätten?!.. :O ^^

OCH va tycker ni om denna? :P Såg den på en affär idag. Nu syns det inte såå bra men den
var stört läcker, ljuskrona som var gjord av skedar.. Alltså jag vill göra en egen.. Sjukt udda!!

Avslutar med en bild från vår hemfärd! :) Imorgon ska jag till Chicago! :D GILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0