Dos Reales - Thaa mexico!

Ojojoj, vilken dag. Började klockan 06:45 då Cheryl hämtade upp mig och vi for till
pingis-hallen för pingis-turnering. ^^ Det var nice! Vi var där enda till kl 17.30 och 
registrerade in folk och gav dem deras välkomstpåse med gratis-saker. :P

Nicigt. Sen på kvällen så var vi ut och åt på en mexicansk restaurang och förtusan
va gott det var! Gilla! Tog även mitt livs första margarita. Min värd-familj tyckte att
jag borde testa såå då gjorde jag det. ^^ Med jordgubbssmak. Va fan stört-god dock
så tror jag det var för att jag ville ha den svag. ^^ Hade nog varit andra bullar om de 
gjorde dne som de brukade göra dem. ^^ Men god mat, trevligt sällskap och bra
stämning - Vad mer kan man begära? :P Störtnice fredagkväll in la Rockford! 




 
Ser ni fatet längst ner till höger? Jag tog typ 4 små rätter OCH det fatet är EN av de,
och ser ni vad det är? Nu minns jag inte vad det hette, var något med nuevo de 
mexico eller något.. kanske.. (jag hade ingen aning - reeeeen chansning? Men vad
det var, jo typ smält ost. SJUHELSIKES mycket smält ost och lite kött och bröd i 
botten. Haha, att de ens gör det till en rätt? Hahah, såå fett alltså MEN såå gott också.. 
Alltså all mat här är såå god, kanske därför som de är feta här i USA?  ^^

DOCK så anar ni inte hur mycket produkter i mataffären som det stor "less calories",
"0% fat" eller "diet" på, sinnes! Som jag visade förut här i bloggen, till och med på
hundgodis står det hur mycket kalorier det är.. Såå jag tolkar all denna marknadsföring
som att de vet om att folket är feta och vill göra något åt det! Typ. ;)

FAST jag tycker inte att foiket här i Rockford är feta. Tydligen så ska det vara värre i grann-
staterna. Jag har frågat. ^^ Rockfords närhet till Chicago gör tydligen folket hälsosammare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0