Brinnande lökar och slutspurt!

Åh yeah, idag hade jag min sista dag på kontoret, på CVB. Imorgon skall jag sköta
registeringen till konferensen på radison-hotell såå det kändes faktiskt lite vemodigt
att gå ut från turistbyrån.. Lite. Alltså tänk att nu är typ min tid här i USA snart förbi,
känns overkligt. Första veckan kändes som att den aldrig skulle ta slut men sen har
fan tiden bara sprungit iväg. Tänk imorgon är det fredag och på måndag lyfter planet
från Chicago och på tisdagmorgon är jag åter på svensk mark, Sinnes! 

Såå till dagen, jag har rensat mitt kontor. Tagit hem min krukväxt som jag fått och gett
den till Tina. Höhö, hon blev skitglad för krukan matchade exakt de hon hade sen 
förut. Höhö, jaa mor, visa förståese, jag kan inte frakta en krukväxt över atlanten. ^^
Daah! Och absolut inte i resväskan, fatta vilken flining. Inte ok. 

Men aa, sen tog vi en after work och jag testade min första öl i USA och tro ni inte på
tusan att den var riktigt god. :O Alltså seriöst, heeelt annorlunda från de svenska. ^^
Var typ sötare (otippat? Näeeee..)


Jag och "mina" kollegor. Söta människor. :)

Aa, sen på kvällen blev det avskedsmiddag för byggeleverna, de åker hem imorgon,
på en japansk restaurang, Shogun. En sån restaurang där de lagar maten direkt på
bordet och man stiiiiinker verkligen stekos efteråt. Men det var nice! Jag har till och
med filmat in en 6-sekunders-film för er såå att ni ska få en uppfattning om vilken
upplevelse det var att äta där. Kocken är en riktig showare! :D









Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! Klart den var sötare i USA, typiskt ;) Eller så har du aldrig gett ölen här en ärlig chans utan tagit 10,2:or när det finns bättre? ;)

Svar: well. men den här var bättre.. ha faktsikt druckit annan öl också än 10,2:or.. :P
frida helgesson

2013-04-19 @ 10:00:34
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: mamma

...men hur kunde du, när du vet hur glad jag skulle ha blivit :-(

Svar: Haha! well... jag hade en bra anledning!^^^:P
frida helgesson

2013-04-19 @ 15:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0