Bland radiostationer och fina restauranger

Åh yeah, idag kunde Rockfords befolkning höra mig på radion. Ojojojoj. intressant.
Höhö, eller så sa jag inte så mycket utan bara lite om mitt intryck av Rockford och
USA. Det var inte så farligt. Man tänkte inte så mycket på att det är flera tusen som
lyssnade, som tur var. Hade jag tänkt på det så hade jag dött. Typ. ^^ 

Näe så det var intressant. Fick även följa med till en TV-studio. Tydligen så har de varje
torsdag "marketing-day", vilket innebär att RACVB (turistbyrån där jag är) har ett radio-
program på en timme och även ett kortare tv-inslag där de berättar om vad som kommer
upp i veckan. Vilka event som går av stapeln och såna saker. Alltså det måste finnas 
oooootroligt mycket att se/göra om de kan fylla ut så mycket tid VARJE vecka med 
att informera om vad som är på G. ^^ Jag har dock inte sett så mycket av Rockford än,
man ser inte så mycket innifrån ett kontor. Imorgon ska jag dock få se lite av stan, 
ska bli en city tour day. :) Gilla! 

Ikväll var vi och åt på en stööööört-fin restaurang. Det var porlande vatten i entren och 
lysande bollar i taket. Gud, helt ofattbart. Pearl hette den. Skit fin. Jag blev bjuden
av min värdfamilj MEN jag kan säga som sa, iiiiiiinte riktigt min prisklass annars. O nej,
kanske när jag bli rik och ekonomiskt oberoende då.. men nu.. NOT. Väldigt exklusivt! 
O jaaa. Men supergod mat! De beställde in en förrätt som var små toast som man 
skulle doppa i någon varm ostig röra också. ALLTSÅ något av det godaste jag ätit,
EVER! På riktigt. Sinnes!

Imorgon skall jag börja använda kameran på riktigt. Seriöst, jag som älskar att foto-
grafera tar typ inte kort längre. Katastrof!! Helst med tanke på att jag har kameran
med mig VARJE minut men använder den inte.. WTF??!

Aaa, nu sova! Jo just skypade även med bästaste Sarah ikväll som klev upp mitt i
natten för att prata med mej.. Underbart! Nicigt! :) GILLA!
Trackback
RSS 2.0