America goes FOOD

Ojojoj, ikväll var vi på en mataffär och handlade OCH OMG säger jag bara!!
Seriöst, de har typ 40 olika märken av vaaaarje sort OCH otroligt stora förpackningar. 

Heeeelt sinnes. OCH glasslådorna är på 3.25 liter och säkert 20 meter kyldisk med 
olika ostsorter, lika så frusen pizza. Heeelt otroligt. Något som också är otroligt är att
jag för första gången i mitt liv har sett svart karamell-färg. ^^ Undrar om det kommer
komma till sverige med. :P Tids nog kanske.. 

Näe har även varit till kyrkan idag, och sååå hemskt olikt sverige. Finns typ ingen likhet
om man bortser från jesus på korset. Här var det musik och mycket folk! Otroligt. De
hade även en sak man fällde ner så att man skulle kunna stå på knä och be. Näe
seriöst, just musiken gjorde så att jag faktiskt gillade det. Även prästen sjöng massor
och typ alla ord han talade sjöng han ut med melodi på slutet av meningen. Typ.
Näe det var bra. ^^

Japp, sen blev vi även bjudna på frukost av en gubbe som de kände, såå nu kan jag
tillägga frukost på listan över måltider ätna på restaurang här i USA. Åt iallafall
amerikanska pannkakor och det var mumma!! Ojojoj. GILLA!


Där är mina "värd-föräldrar". Tina och John och den snälla gubben i mitten. :)

Från kyrkan.. Ni ska få en helhetsbild sen.. Glömde lägga över.. 

Och från mat-affären.. Här är det frusen pizza.. 


Ser ni va stor majonäsen är???! OMG.

Ben & Jerry's var billig!! OCH sorterna var ändliga!! ^^

OCH de försöker göra ALLT så nyttigt som möjligt.. Såå ser ni, bara 1 kalori i hund-
godiset på 10 slick. Inte illa! Höhö, för hunden tänker ju på det??! ^^

Jag och familjens hund. Höhö. Hade han varit människa sååå hade han aldrig till-
låtet mej att lägga upp denna bild. Höhö! ;) Ytterst charmig vinkel.. På han.. ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu börjar det likna något! Så här ska varje inlägg vara!! :-D

Svar: höhöh.. Vi få se.. :P
frida helgesson

2013-04-08 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0