Uppdaterad nicke-nyfiken.

Idag har Niklas shoppelishoppat en ny jacka. Blev fan grymt awesome! 
Äntligen kan vi slänga bort (höhö) den gamla konstant dyngiga blå jackan
med trasig dragkedja.. Äntligen, detta blev fan ett kliv i rätt rikting alltså. ;)
.
Visst blev han söööt?
.
Annars så har jag hört ryktesvägen.. host.. från mor.. host.. att det ha snöa som tusan
hemma och att hon hade skottat snö idag.. SÅ DÄRFÖR tänkte jag visa liiite fina bilder
på hur snöfritt och soligt det har varit här nere idag. ;)
.
.
.
.
.
.
.
O yeah! Höhö! Kolla min pose! Flådigt.. ^^  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men jag gillade Niklas blå jacka, den var en del av honom!

Svar: daah! den här nya ska bli en NY del av honom.. ;)
frida helgesson

2012-10-30 @ 22:49:19
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder och va snygg jacka Niklas har köpt :)

2012-10-30 @ 22:51:21
Postat av: Sarah

Håller med båda föregående talare, den blå jackan var verkligen Niklas, men den nya var riktigt snygg :)

Svar: hahah! ja men visst var den, grymt fin. :D
frida helgesson

2012-10-30 @ 23:08:41
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Den Plågade

Tack camilla jag ha försökt säga de jag med men jag bli bara mobbad:(

Svar: ha ha hahahah! :P
frida helgesson

2012-10-31 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0