Tämjde??!

Alltså seriöst, tämjde. Är det bara jag eller är det verkligen ett sjukt konstigt
ord? Var tvungen att googla det och tydligen så finns det. Alltså tungan vrickar
sig ju nästan bara man ska utttala det. Haha, fast det kanske bara är jag..
.
Well well, söndag IGEN! Vart tog helgen vägen? Daah! Dock vet jag exakt vart 
den här söndagen tog vägen, den försvann till plugg. Jobbigt läge, ha ju sagt att 
jag aldrig ska plugga på helgen men idag blev jag så illa tvungen alltså. Prov på
fredag juuh, fan det är ju bara fem dagar bort.. INTE OK. Dock har vi hunnit gått
ut och gått en eftermiddagspromenad så liiiite luft ha man fått iallafall.
.
Japp näe och i fredags körde vi all in, FULLMOON-PARTY på Harrys! GILLA! 
Riktigt nicigt. Men såå satans mycket folk så man nästan dog, helt sjukt! Trodde
inte det fanns så mycket folk i Lidköping. Höhö. 
.
Näe annars så tog vi oss en softardag igår med myspys UTE i fina vädret på dagen
och myspys INNE på kvällen. Och... trumvivel... Vi va upp på FA-fyndet igår såå
nu har vi äntligen gardiner i vardagsrummet. Stort GILLA! Och med tanke på att 
priset var 25kr för en gardinkappa så kändes det överkomligt. ^^ Fan, gardiner
är ju dyrt annars.. Ni får en bild tomorrow kanske.. :P 
.
Lite pics. (Gör ju faktiskt inlägget sååå mycket kulare.)
.
.
Glada party-fina tjejer! :D
.
Fråga mig inte varför Annika målade ett hjärta i min panna? Daah! 
.
OCH lite Lidköping-bilder från Lördagen, fiiinväder for life! Fint idag mää btw.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill också ha sommar!!

2012-10-08 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0