Storfyndat IGEN??!

Oyaah. Jag fyller upp vår kyl/frys med bra och BILLIGA saker. Efter att kollat
"matbladen" idag kunde jag konstatera att jag var tvungen att gå upp till Coop-extra
och köpa kassler. Fatta 29kr/kg, det måste ju vara billigt. ^^ Sen köptes det lite 
blodpudding (2 för 10kr) och LITE (host.. 2 kg host..) lök för 2.95kr/kg. Alltså det var
ju satans billigt så jag tänkte det var värt att shoppa. Lök klarar sig väl länge? :P
.
Aa, näe annars så har det pluggats idag, engelska for life.. NOT. Men behövligt. 
Och igår mina vänner så var vi till Boda Borg. Vi satte oss i bilen klockan 7 på
morgonen och kom hem 12 timmar senare. Heldag om något, men grymt kul.
Awesome! Dock så var vi värdelösa. Höhö. vi fick till 3 stämplar. Man får en stämpel
för varje bana man klarar. Hyfsat tyckte jag dådå TILLS vi blev omsprungna av 
några småbarn som skrek till varandra att de hade fått till 8 stämplar. 8???! Hur
fan lyckades de? Jag har fan ingen aning för vi gick verkligen in för det och ändå gick 
det piss. Haha, vi tänkte för mycket kanske? Daah! Näe men det var nice iallafall
dock så tror jag att det räcker med EN gång på Boda Borg, skulle man göra det igen
så skulle det nog bara bli enformigt. ^^
.
Men aa vi hade kul igår. Fint sällskap och nice stämning. :D GILLA! 
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0