Såå satans trött!

Idag har vi varit i Göteborg hela dagen, åkte 07.50 och kom hem kring 19.00. 
Sjukt trött men sjukt värd dag. Vi ha varit på Eventdagarna på Svenska Mässan.
MEN eftersom jag är så trött nu så ska ni få se bilder från mässan imorgon.. 
Nu orkar jag inte, det är seriöst. OCH ni kan inte förstå va trött jag är i fötterna
och känslan när man äntligen fick ta av sig de hög-klackade skorna när man
kom hem. Kändes fan overkligen att gå, overkligt underbart.
 
Kommer nog fan aldrig att lära mig att uppskatta klackar. Är nog dömd till converse.
Men det är inte illa det heller. :P 

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Så de var inge sköna? ;P (för antar att du hade de svarta som vi har likadana?)

Svar: japp, de va de svarta.. ^^ Näe gud, det var hemskt. seriöst, tro kanske att de var lite stora så foten gled fram liksom hela tiden och då blev det värre. bli nog tjocksockar nästa gång i dom.. ;)
frida helgesson

2012-10-16 @ 22:11:07
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Mamma

När kommer de där bilderna, har väntat länge nu :)

Svar: hahah, de kommer.. snart.. :P
frida helgesson

2012-10-24 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0