Onsdag & hårsprays-jakt.

Shishotjena! Idag är det Onsdag och vi är tillbaka i Lidköping sedan i måndagskväll
klockan 22.15. Blev en tripp till Norrland i helgen. Såå satans mysigt. Ojojoj, LOVELY!
Va såå himla härligt att träffa alla, att få gosa me Nikki-plutt-plutt och så härligt att 
vakna på morgonen i sin gamla säng. Härligt känsla som sagt. LIKE. Dock så kändes
det som om man aldrig hade varit borta, på ETT sätt. På ett annat sätt så känns det som
att de var flera år sedan jag stod där och skulle ta tåget ner för 2 månader sedan. 
.
Ojojoj. Aa näe grymt mysigt vare i helgen. GILLA!
.
Nikki söt-nöt. Älskar deeej! (Charmig bild eller vad? ^^) 
.
.
.
.
Träffade även syster-yster i Sundsvall på vägen tillbaka till Lidköping. Inte igår det! ^^
.
OCH detta måste väl vara en GRYMT bra reklam-plats? Haha! Smart om något! 
.
Annars så har jag och Helena i klassen varit på Hårsprays-jakt idag. Är det något
man behöver inför Halloween så äre hårspray, eller hårfärg. Svartfärg då.. Har ju en 
vision om att jag och Niklas ska klä ut oss till något riktigt awesome såå jag
hoppas att han diggar idéen lika mycket som jag.. VIlket han inte gör men innan 
helgen tycker jag att jag borde ha lyckats övertala honom.. Höhöh. Halloween är ju
lätt den bästa festhögtiden. Finns det något roligare än att klä ut sig och kombinera
det med fest? Skulle inte tro det. ;)
.
Men iallafall så va vi hårfärgsjakt då, gick leksaksaffär efter leksaksaffär och de hade
fan inte, värdelöst. Den enda de hade var en typ 5cm stor parfymflaska-formad svart
hårspray OCH hur långt räcker en sån? Daaah! Och sen ta 49:- för den, skandal!
.
Såå tillslut så fick vi ett tips från Jennifer i klassen om att Willys hade. HAPPY-FACE!
Och den var fan dubbelt-dubbelt så stor och gick fan bara på 19.90. GILLA! Hehe. ^^
.
Näe och så har jag ju lovat lite bilder från Eventdagarna förra veckan..
Såå här kommer det några. ^^ Mest på chokladfontänerna.. Höhöh. 
.
Chokladfontän foooor life! 
.
.
.
.
.
Destination Gotland bjöd på Ölprovning, och fårost. Inte feta utan fårost, shita-gott!  
.
Japp, Näe nu ska jag och Niklas kolla på vårt favorit-program "Hela Sverige bakar",
Myselimysmys. :D Trevlig kväll folket!  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gosbääbi! <3
Sen måste jag säga att fontänerna faktiskt såg vääääldigt välsmakliga ut ^^

Svar: men mena, I was in heaven!
frida helgesson

2012-10-24 @ 22:19:41
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Mamma

Du vet väl vad jag tycker om att vara med på kort:@

Svar: ojaaa, därför som jag la in ett kort på dej ju, för att du älskar det så mycket..
frida helgesson

2012-10-24 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0