Och Kaaaaaanelbullensdag!!

Ojojoj, idag när jag kom hem överaskade Niklas mej med kanelbullar.
Det är BIG GILLA GILLA GILLA! :D
.
Men något som INTE är gilla är att jag fick fan skippa vår torsdagstradition
idag, inget musicquiz at Harrys tonight. Näe jag var fan tvungen att plugga.
Engelskan tar kol på mig. Sååå sjukt stressad. Niklas kommer få en väldigt
tråkig helg då jag kommer typ vilja gräva ner mig i engelsk grammatik.
.
Tråkigt men sant. Dock så är jag fan inställd på omprov. Är det något jag kan
förvänta mig ett omprov i så äre fan engelska. Ska bli såå satans skönt när
den här kursen är över. Ojojoj, då börjar mitt liv igen!
.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror på dig jag!

Svar: deeet skulle inte jag göra.. :O
frida helgesson

2012-10-04 @ 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0