Nya måndagsnöjet mån tro?

Oyeah! Nu har jag och Niklas kommit på nya måndagsnöjet. ^^  Eller jag tycker
att det är grymt medans Niklas kanske inte diggar det lika hårt.. Höhö, men 
seriöst, vi ha just kört en omgång av "Pengarna på bordet". Alltså man kan
köra på tv4.se SAMTIDIGT och med samma frågor som de kör på tv och tro
det eller ej men jag tyck det var grymt. Helst med tanke på att det gick såå 
satans bra för mig medans Niklas pengar försvann ganska så fort. Hehe,. kanske
därför som det var så kul.. Daaah! ;)
.
.
Annars så gjorde jag just en HEMSK upptäckt. Halloween här i lidköping firas
den 27, alltså helgen då jag hade tänkt åka hem.. Alltså det här blev fan lurigt..
FUCK. Måste fan kanske försöka tänka om och planera för helgen efter istället..
Fuckit! Helgen då Camilla fyller år.. (vilket i sig hade varit grymt trevligt för då är
alla hemma..) Men niklas behöver typ snart vinterdäck, på riktigt. Näe lurigt! Och
den 2:a november är för sent.. då kan det ju förtusan va snöö. Näe gud. Pissigt. 
.
Jag älskar fan att klä ut mig! :O Och hemma firas inte halloween förrän den 3 Nov,
så åker jag hem den 27 så missar jag halloween ÖVERALLT. Näe fuckit! Daah!
Det här gjorde mig lite sur faktiskt. PUNKT.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men kom till Camsens födelsedag?!! :-D Då kan du t.o.m fira halloween två gånger ;-)

Svar: Hhaah, well, näe men jaa tro fan att det skulle vara värt att åka hem då.. :P seriöst, då är ju som alla hemma. ^^
frida helgesson

2012-10-15 @ 23:48:34
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Mamma

...är en fest viktigare än att komma hem :(

Svar: näääe klart inte MEN om man kan få till det så att man får båda så skulle det va underbart! ^^ och om vi räknar eget arbete tid så har jag faktiskt 4 dagars helg då också.. såå det är lurigt nu.. :O
frida helgesson

2012-10-16 @ 08:29:53
Postat av: Camilla

Jag håller med båda föregående talare!

2012-10-16 @ 12:31:38
Postat av: Sofie

Åh, jag såg också "Pengarna på bordet" och spelade på iPhonen samtidigt. Skitkul! Och jag behöll alla pengar! :D

Svar: daah! behöll du alla så MÅSTE du ha fuskat. ;) Men det är fan kul. hehe, nördvarning på oss eller? ;)
frida helgesson

2012-10-16 @ 19:41:18
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag fuskade inte! :O Jag satsade seriöst båda miljonerna på ett svar. Lyssnade på pappa ibland men gick på magkänslan. Jag borde varit med i programmet ju! Haha, ja nördvarning, men strunt samma :D

Svar: Hahah! okej då. MEN då fick du ju lite fusk där av din far. ^^ Nästa gång få du inte ta hjälp av någon yttre faktor. ;) haha! Klarar du det? Då ska vi se att det iiiinte går lika bra. :P
frida helgesson

2012-10-16 @ 21:19:03
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se
Postat av: Sofie

Man är ju två när man tävlar på tv? Tänkte du på det va? ;) Men du menar alltså att jag inte är så smart? Jag ska allt visa dig på måndag ;P

Svar: hahah! DET tänkte jag dock inte på. ^^ aa, men deal. Vi få tävla på måndag. ^^ UTAN fusk och med ärlighet! ;) taggad som få! :P
frida helgesson

2012-10-16 @ 21:33:31
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0