Halloween 2012

Oyeaah! Här kommer Halloween 2012, för er dådå som inte redan ha kikat runt på facebook. 
^^ Typ. Näe men det var nice, vi hade "klass-fest" på skolan. Sjukt nice. Asanice kväll.
OCH eftersom en bild säger mer än tusen ord så tror jag att jag nöjer mig med att
visa lite bilder för er. ^^ Det säger som sagt mer än ord. Såå, här kommer ett axplock,
helheten finns på feejan. :D
.
.
.
.
.
.
.
.
Och så avslutar jag med en lånad bild av Helena i min klass på jag och nickeplutt. 
Tyck det va en sån fin bild så jag tog den. Höhö. ^^ Men titta, visst va den fin? OCH skulle
inte jag passa i lite mörkare hår? Jag blev fan sugen..  ^^
.
.
Japp japp, näe grym kväll som sagt som slutade kring 4-snåret. Helt lagomt. :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0