Ett steg ut ur tryggheten

Yes, idag tog jag ett steg ut ur trygghets-zonen som vår förra lärare 
pratade om. Jag gjorde alltså något oväntat som fick mig att växa, eller något åt
det hållet iallafall.. Höhö. ^^ Näe nu ska ni få höra. Idag efter skolan så gick jag
och Helena på hemköp för att hon skulle handla och jag, ja jag skulle ha citroner.
(Jaaa, jag hade kollat hemköpsbladet och sett att det förtusan var 4st för 10kr.
Asabra juuh!) Aaa, sen vad jag ska ha dem till, det är en senare fråga.. Men men,
tillbaka till saken såå stod jag där och valde (ni som känner mig vet att jag hatar
att välja och att det till råga på allt tar typ 1000år) aa, men när jag då står där och
hade hittat mig 4st super fina citroner så ser jag till höger att man även kunde välja
fritt bland lime och sharonfrukter, då de också ingick i samma kampanj. ^^
.
Såå, med lite påtryck från Helena så tog jag ett steg ut ur min normala värld och
bytte ut en citron mot en sån där konstig främmande sak. OCH vet ni vad, den var
fan god! NÖJD.NU ;)
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Du är som du är du Frode! xD

Svar: what? ;)
frida helgesson

2012-10-31 @ 23:16:16
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

ONE WORD: CITRONPAJ.

Svar: ojaaaa! LÖÖÖÖV!
frida helgesson

2012-11-01 @ 01:08:21
Postat av: Sofie

Jag älskar sharonfrukter. Så grymt goda! :D

Svar: jaaa, men visst är dom, lite spännande med någonting nytt som överaskade positivt! ;)
frida helgesson

2012-11-01 @ 08:31:50
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0