84 besökare..

Jag vette fan va jag gjort MEN igår hade jag 84 besökare på min blogg. Ojojoj, detta
är då verkligen betyyyydligt fler än min normala skara.. Udda, såå antingen är alla
ALLA nyfikna på vår halloweenfest i helgen eller såå har jag blivit länkad på google
någonstans På något udda ämne som jag kanske råkat nämt. Men det fula är att
jag inte ens bloggade igår. Aaa, där ser man.. 
.
Annars så hade vi som sagt Halloweenfest i helgen.. AWESOME! Men det tänker
jag dock tillägna ett inlägg imorgon när jag laddat in bilderna.. Bam-bam-bammm..
Förstår att ni blev nyfikna nu.. ^^ Alltså Niklas FÖRSTA halloween-fest ever i hela
hans liv ÄR spännande. ;)
.
Och jaaa, idag har vi äntligen satt soffbordet på plats, Blev grymt! Sen att vi invigde
det med en nybakad och mumsigt chokladdoftande kladdkaka gjorde ju inte bordet
sämre så att säga. GILLA! :D 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men nu bloggar du så sällan att du inte kommer ihåg vad du lagt upp tidigare ;) Ser inte "bensinreklamen" bekant ut? ^^ höhö

Svar: öh, vilken bensin-reklam? ;)
frida helgesson

2012-10-29 @ 12:20:29
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0