Vem är du i Greveholm?

I väntan på fredagsmyset och nicke-picke-pöö så gjorde jag ett test på
barnkanalen.se (höhö, ibland får man vara barnslig!) och titta vem jag blev i 
Greveholm. Jag var sjukt nära på att bli Melitta men kvaddade på sista frågan:
"vad gör du helst" där jag svarade lösa mysterier istället för att kolla på TV.
.
Kanske ska ändra mitt svar så jag få bli Melitta istället, för det är ju lite roligare än 
att bli en "mr nobody" tjuv. Daah! Höhö, VIKTIGT.se ;)

Gör testet ni med.. KLICKA HÄR! Haha!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag blev också han! xD

Svar: haha, :P Vi är dömda. ^^
frida helgesson

2012-11-10 @ 15:45:24
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Sanne

Jag blev Dioda x) "Dioda och Sprak blev gäster på slottet för länge sedan. Få saker skrämmer den här tjejen som är lugn som en filbuke. Kanske därför att hon kan läsa tankar och redan vet vad de tänkt ut..." Det är BARA du Frida som hittar sånna här länkar! =D

Svar: Hahaha! MEN erkänn att det var ganska kul sanne? ;)
frida helgesson

2012-11-15 @ 10:14:52
URL: http://sannewaldner.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0