Tjena, why?

Näe men seriöst, idag fick vi veta av skolledningen att vi tydligen ska få välja vart vi
vill spendera vår sista termin här på skolan. Jag var helt inriktad på att vi alla skulle åka
till Malaysia MEN tydligen så ska vi även få välja mellan att åka till Nya Zeeland ELLER
att ha extra lång praktik.

OCH vet ni vad, man ska inte presentera ett sånt förslag till mig, ha ju förtusan den
största beslutångesten EVER. Höhö, tar ju typ 2h att välja vilken glass jag ska ha
liksom och vad är då det här??!  Inte OK. DOCK så tror jag faktiskt att jag än så 
länge är säker. Jag tror på Malaysia. Älskade Malaysia. Lätt bästa landet i asien
och bara känslan över att få åka tillbaka dit, ojojojoj. Ündeeeerbar! :D

Alltså kan man säga NEJ till sånt här? Nääääe.. ^^




Kommentarer
Postat av: Sarah

Fast Nya Zeeland verkar ju vara ganska omtyckt också! Ett ställe du inte varit på och kan pricka av? ;) höhö

Svar: Aaa, ja vette fan.. MEN grejen är att ALLA som vill till nya zeeland är just för att "sagan om ringen" är inspelad där.. OCH det lockar inte mej sååå hiiimla mycket. ^^
frida helgesson

2012-11-14 @ 23:44:43
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

Håller med Sarah faktiskt ;) Sedan så ska du ju inte bara bada och ha det kul där heller Fritiof ;)

Svar: hahaha, att ha kul är vääääääl ganska viktigt.. ;)
frida helgesson

2012-11-14 @ 23:52:22
Postat av: mamma

Nu blev det svårt ;-)

2012-11-15 @ 05:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0