Stamplat för Specsavers!

Åh yeah. Idag har jag och Rosanna (min partner) jobbat vårt första pass. 
Det var faktiskt roligt NÄR det kom mycket folk. När torget var dött så var
det iiiinte lika kul. Men det säger väl sunda förnuftet, det är kul när det händer
saker. Men intressant, kul att se någonting nytt. 

OCH jag fattar inte varför inte fler vill ha, vi delade ut ett erbjudande om en 
HELT gratis synundersökning. Äre inte underbart? HELT gratis, inga köpkrav
eller något. Det var nästan så att jag ville ha en själv. Kan ju vara bra att kolla
ögonen emellanåt juuh. Fatta va viktiga de är. Ögonen betyder ju allt! 

Näe så jag tycker att de som sa "nej tack" verkligen gick miste om ett grymt
bra erbjudande. Men antagligen så är de så vana att det är en massa "hakar"
och skit som ingår i ett just gratis erbjudande. Typ. Näe jag hoppas att
de tar sitt förnuft till fånga och hämtar en lapp imorgon då vi kör pass två. ;)

Mee in action! Jackan är grönARE i verkligheten. Ojaaa!

Näe nu har vi ätit middag och ska till att mysa ner oss i soffan. FREDAGSMYS FFS! 
Ünderbart. Fryser fortfarande som faan. Helst om fingrarna. Det blir vantar imorgon! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du skulle ha haft en värmefilt du också ;-)

Svar: haha, jaa men nästan. Fast vanlig filt duger bra med. :) och varmt te. de är fiiiina grejor det. :P
frida helgesson

2012-11-23 @ 22:36:39
Postat av: Sarah

Värmefilt for the win! :D
Jag skulle då ha tagit erbjudandet, kostar ju över 300 spänn annars! :o

Svar: haha, jaa men eller hur! Folk förstår inte! Skitabra juuh! :D
frida helgesson

2012-11-23 @ 22:41:00
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0