OM en månad..

  • Är julkalendern (som jag taggat ett år till) slut.
  • Har julafton gått över til juldagen.
  • Är all julklapps-stress över.
  • Är det jullov och mys-pys med familjen. <3
  • Har jag säkert vräkt i mig 4000 kcal idag.
Ojojoj, jag längtar. Alltså främst till kvällen före julafton. När allt är klart,
klapparna är inslagna, granen står pyntad och man har uppesittarkväll med
glögg och lussebullar och kanske en smygstart på julgodiset.
DET längtar jag till. Fatta Ünderbart! <3

Idag är det söndag. Vi har varit ute och traskat lite OCH jag har faktiskt köpt den
första julklappen för iår. Feeels good. ^^ Även inhandlat glögg inför advent
nästa helg. Ojojoj. Nästa helg kommer verkligen bli en mysarhelg. Då ska det
bakas lussebullar, Nklas vill äta pepparkaksdeg och det ska pyntas julefint
här hemma. Ojojoj, jag taggar redan nästa helg alltså. Kanske taggar jag det så 
mycket för att jag har så himla mycket att göra den här veckan, PLUS att jag ska 
hinna tentaplugga OM jag ska få ha vår julemys-helg nästa helg. Tenta på
tisdagen efter, inte nådigt. URSH. 

MEN efter det så äre så gott som jul.. ^^ Tiden kommer kuta iväg!
HELST med tanke på att jag bara köpt EN julklapp!

Väl använd bild MEN jag gillar den.. saknar plutten.. <3 

Även kolla vad fult trädet är utan löv?! Sinnes! Höhö!

Utsikt från vår balkong. Höhö. NÄSTAN en lägenhetbild Camilla! Vår balkong ser likadan ut!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, nu blev jag också taggad inför jul! <3

2012-11-25 @ 19:37:24
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha Och så har Nikki en pappersbit på tungan, sötongen ^^

Svar: aaa hon är sååå sööööt! <3
frida helgesson

2012-11-25 @ 19:38:18
Postat av: Camilla

Hahah tönt! "Vår balkong ser likadan ut" ;) Åh vad mysigt det låter! Och du är ju hemma om bara tre veckor knappt! Kommer gå så sjukt fort :) Och 4000 kalorier? Hah! Det är bara kakfatet det ;)

Ps: Så man får nalla på mitt julgodis men inte på julkakorna? Försök inte ;)

Ps2: (inte nöjd) LÄGENHETSBILDER!

Svar: hahaha! Okej okej.. vi håller oss till glögg och lussebullar på uppesittarkvällen.. ^^ Men aa visst låter det mysigt OCH det kommer verklgien gå så sjukt snabbt, snart är vi där. LOVELY!!
Höhö, jag ignorerar ditt tjat om lägenhetsbilder.. :P
frida helgesson

2012-11-25 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0