Mitt nya fynd!

Alltså kolla, visst är han underbar? Mitt nya fynd. Idag efter att jag och Rosanna
averkat tre timmar på stan (pass 2) såå mötte Niklas upp mig för att gå en runda på stan..

OCH tror ni inte på tusan att vi kom in i en asaskön butik med grym utförsäljning.
Otroligt GILLA GILLA. Såå jag fastnade, jag kunde inte gå ut utan han.. Alltså
lampan. Grymt fin OCH udda. OCh helt klart värd 50kr. :D



Typ. Sen kom vi på JYSK och där var det utförsäljing på Tyg. Fatta 3m för 50kr. Alltså
perfekt tyg för att sy typ en klänning till Nikki i eller typ soffkuddar, lite glansigt och så..
Stört fint OCH jag kunde inte välja färg och tyg är dyrt annars såå, det blev tre stycken
rullar.. Så heja mig, jag har 9 meter tyg här hemma men jag syr ju inte längre.. Haha!

Alltså jag och rea är farliga saker. Ingen bra kombo. :O
Men det kan ju vara bra att ha, tyg blir ju inte gammalt så att säga. ^^ Höhö! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lampan var skitfin! :O

Svar: Jaa, men visst var den. fin och liiiite annorlunda. Inte helt fel.. :D
frida helgesson

2012-11-24 @ 16:59:04
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag kommer nu framöver kommentera varje inlägg du gör med samma mening: LÄGENHETSBILDER.

Svar: hahaha, det kommer ju lite nu och då.. ^^ duger itne det? Tillslut har du nog helheten.. ;)
frida helgesson

2012-11-24 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0