Kladdkakans dag

Näe men varför åt jag kladdkaka igår NÄR det är kladdkakans dag IDAG??! 
Daah! Hehe, näe men seriöst, det finns då dagar för allt. Jag visste inte ens
om att kladdkakan hade en dag men den har tydligen funnits länge. ^^
Otippat. Synd för Niklas att han inte är här idag, här hade man tänkt överraska
med en kladdis och allt MEN han får väl skylla sig själv att han är borta..  
Missa kladdkakans dag liksom.. Illa. För han.. MEN bra för mig. MER till mej..

Höhö. FETTO.NU ;)

Idag har vi annars haft ett litet möte med om vårat projekt, känns bra. Rätt ut några
frågor som egentligen inte fick något svar. Otippat, NOT. Vi hade lite
dålig struktur på våra frågeställningar märkte vi. Få slipa på dem till nästa vecka.

Nu ska jag gå och shoppa Lätta på Willys, 9.90kr denna vecka. Oyeah!
LÖÖV REA. Alltså smör går ju alltid åt, kan ju vara bra att ha i kylen tills senare. ^^

En kladdis.. Ser ni kladdigheten, denna måste ju vara helt perfekt gräddad? ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men skicka en litten kiiil till mig! ;D

Svar: Haha, undra vad du hade sagt om jag gjorde det? chocken över att få ett mjukt och kladdigt kuvert på posten? hahah! oslagbart. ^^
frida helgesson

2012-11-08 @ 21:15:52
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha Åh, Nikki ser ut som ett snömonster! xD Bra att du har anpassat headern till årstiden ;)

Svar: hon ÄR ett snömonster! ;) Men jaaa, ja kände att det var dags att byta.. ÄVEN om det nääääästan är sommar här än.. :P höhö!
frida helgesson

2012-11-09 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0